Onsdagstankar och vår kommande dag

2011-09-14 / 21:12:36
Ska jag gifta mig om 16 dagar?? Är det verkligen sant!?!? Kan knappt tro det trots att vi har planerat för 1 oktober i snart ett år. Jag längtar så tills denna dagen, mer och mer ju närmare den kommer. Det kommer att bli så kul!!
.
Först till frisören för att bli fin-fin i håret och ansiktet. Sedan hem och äta lite innan det bär av för cirka två timmars fotografering nere vid fästningen/socitetsparken. Hoppas på många fina färger. Sedan åka fina bilen till kyrkan och vigseln. Spännande och troligtvis nervöst!! Få se alla som velat komma och dela denna stora dag med oss i kyrkan. Även dem som kommer för att skåda oss i kyrkan!! Ska bli kul att se vilka det är. Sedan åka en sväng innan festen börjar och jag hoppas på en lång och rolig fest tillsammans med våra gäster.
.
Helt otroligt att detta är drygt två veckor bort. På fredag ska vi skriva ut ett färdigt exemplar av festprogrammet och se hur det verkligen blir. Idag kom även två nya rullar med sidenband som vi ska använda till festprogrammet.
.
Pratade även med vår blivande bröllopsfotograf idag och stämde av inför fotograferingen. Det kommer dock kännas lite ovant att stå i centrum hela dagen men samtidigt väldigt roligt. 1 oktober - det är vår dag!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: