Lindbergs kyrka

2011-09-13 / 17:40:16
Om 18 dagar är det dags - Lördagen den 1 oktober klockan 15:00 är det vigsel i Lindbergs kyrka och en stund senare är jag Karls fru. Oj, vad jag längtar!!
.
Vi har varit och tittat och provat på att gå och tala i kyrkan. Det kommer kännas så speciellt när det är vår tur!! Det var roligt när vi övade på hur högt vi ska prata - precis som vi kommer att komma ihåg det när det väl gäller!!
.
Det som inte är så roligt eller snarare irriterande är att prästen ännu inte har hört av sig. Är inte det dåligt när det är mindre än tre veckor kvar?!?! Har han inte hört sig innan veckan är slut så får jag ta och ringa. Jag har dock varit i kontakt med expeditionen som säger att han har fått vårt nummer och att bollen ligger i hans händer. Den som lever får se helt enkelt...
.
.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: