Nu var det klart

2011-05-22 / 18:46:05
... och vi tar en liten paus innan det är dags för nästa sak.
.
Vi är alltså klara med inbjudningskorten sedan några dagar tillbaka. Varje kväll sedan förra inlägget har jag/vi suttit vid köksbordet och fixat och trixat med inbjudningarna. Först gjorde vi de polska och sedan de svenska. De polska la vi på lådan i söndags och de svenska i onsdags. Vi tror nu att de har kommit fram för vi har fått meddelande om att en del har fått sina inbjudningar.
.
Oj, vad det känns på riktigt nu - vilket är toppen. Tänk att vi om drygt fyra månader är gifta - det är inte klokt!!!
.
Jag har tyvärr inget exemplar att visa upp men jag ska ta kort på mamma-pappa-Lennarts inbjudan nästa gång jag är där.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: