Längtan

2011-03-14 / 12:05:50
Har varit hemma från jobbet i fyra dagar nu men imorgon bär det av igen trots att jag har fått en irriterande hosta. Det känns inte som att den kommer att ge med sig så det är lika bra att ge sig in i elden igen.
.
All tid hemma ger tid till att fundera en hel del och nu längtar jag så efter att vi ska åka på bröllopsresa. Det ska bli så underbart skönt att åka till Thailand/Malaysia i en månad och bara ro om varandra. Vi ser båda fram emot detta jättemycket.
.
Ännu mer längtar vi båda efter vår bröllopsdag. Nu när den kommer allt närmare, trots att det är lååångt kvar, så längtar man mer och mer. Det är så mycket som man ser fram emot men allra mest längtar jag nog efter vigseln då jag kommer att bli Karls fru.
2 oktober 2010 - dagen då vi förlovade oss.
Kommentarer!
Postat av: Katarina

Hej!



Om du letar efter en bröllopsfotograf, kan jag hjälpa dig. Mer information finns på http://www.eyenne.com.



MvH,



Katarina

Kommenterat - 2011-03-30 / 00:07:14  | URL - http://www.eyenne.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: