Långsamt framåt

2011-03-11 / 18:31:36
Har varit hemma från jobbet de senaste dagarna (första gången!!) så det har inte blivit så mycket fix med bröllopet. Hade tänkt att ge mig ut på stan och titta på bröllopsrelaterade saker men jag skjuter nog det tills nästa helg. Jag känner mig inte riktigt i form och har faktiskt inte lust till att göra det heller. Tur att jag har gott om tid.
.
Jag har dock funderat en del på brudbuketter den senaste tiden och jag har nog kommit fram till att jag vill ha en enkel "rund" med vita och mörkrosa rosor i. Ska fila lite mer på namnet på de två rosorna sedan ska jag bege mig ut på stan och hitta den som är billigast. Någon del av bröllopet kan väl vara billig!?
Kommentarer!
Postat av: Åsa

Ja, nån del önskar man verkligen att sku va billigt, men allting blir bara hur dyrt som helst!

Vi försöker göra så mycke som möjligt själva, men ändå blir de dyrt... :/

Kommenterat - 2011-03-13 / 18:40:44  | URL - http://www.brollopibyn.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: