Fundering kring vad som ska ske den närmsta tiden.

2011-03-07 / 19:32:07
Jag funderar lite på vad jag ska ta mig an näst gällande bröllopet... inbjudningskorten bör börjas på men jag har inte köpt allt material ännu. Jag ska göra det i Göteborg nästa gång vi är där. Ska ha hårt papper i silver, papper i glittrig vit-färg samt diamanter eller annat som glittrar. Mina sidenband har jag nu fått hem, det blir en rosa nyans. Ganska så skarp men snygg. Jag har tänkt att ta hjälp av min och Karls mamma för att fixa med inbjudningskorten och jag har tänkt att vi ska göra det i slutet av april, så innan dess måste jag ha köpt in allt material, bestämt texten, skrivit ut på papper samt gjort ett exemplar.
.
Med andra ord hinner jag nog göra en del andra saker innan dess.
.
Närmast blir det nog att åka och besöka Tis-tårteri och börja planera tårtan. Det ska bli roligt - har dock ingen aning vilken typ av tårta jag vill ha. Vi ska även besöka Gunnar Guldsmed snart. Det är dags att börja fundera på hur vigselringen ska se ut. Jag funderar lite på att sätta stenar på min förlovningsring och endast ha en ring även i fortsättningen. Förlovningsringen är ju bred och den skulle bli riktigt snygg med några stenar.
.
Alternativt får det bli en smal ring med några stenar. Skulle gärna vilja ha en ring med fyra stenar eftersom vi har varit tillsammans i drygt fyra år när vi gifter oss.
.
I övrigt har jag ögonen öppna för att finna ett par vita skor. Spanar en hel del på tradera då jag vill ha kvalitetsskor (läs ECCO) men är inte riktigt villig att betala 800-1200:- för ett par skor som jag inte kommer att ha jättestor användning av senare.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: