Dags igen

2011-03-30 / 17:36:09
Tänk att så många läser fast jag inte har uppdaterat det senaste...
.
Anledningen till det är att det inte händer någonting gällande bröllopet just nu.
.
För två veckor sedan var jag på stan och kikade efter bröllopsskor, det var dock alldeles för tidigt. Det fanns endast ett par vita skor i alla de butiker som jag besökte. Är så irriterad över att jag missade den där auktionen av ett par vita ECCO - det kommer stå mig dyrt!!
Det som jag annars funderar över är brudbuketten. Vi har valt färgerna vitt - silver - rosa så därför vill jag ha en vit och resten rosa rosor. Den nyans av rosa som vi har valt liknar den mörkaste delen av tulpanens blad
Jag tror att det kommer att bli en bra färg - det får inte bli för skrikigt!!
Kommentarer!
Postat av: Idunn

Kikade in här efter att ha sett din länk på bröllopstorget. :) Roligt att läsa om andra som planerat bröllop ungefär samtidigt som en själv!

Kommenterat - 2011-03-30 / 18:17:39  | URL - http://idunnstankar.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: