VILKA ÄR VI?

2011-01-04 / 19:53:23
Jag som skriver i denna blogg är den blivande bruden. Heter Linda och arbetar som förskollärare en bit utanför stan. Trivs jättebra med det och har underbara kollegor! Jag är 24 år men hinner fylla 25 innan den stora dagen är här.

Den blivande mannen heter Karl och arbetar som trafiklärare. Karl hinner fylla 27 innan dagen är här.

Vi har varit tillsammans i tre år och 7 månader och vi planerar giftemål 365 dagar efter vår förlovning.

                    Bild tagen cirka fyra minuter efter att Karl frågat mig om jag vill gifta mig med honom.


Vilka är ni som kikar in här? Har ni blogg - bröllop eller annan sort - lämna gärna en kommentar. Har ni ingen blogg så får ni gärna lämna en kommentar då också.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: