Småprat om inbjudningskort och fotograf

2011-01-06 / 17:32:48
Idag - ledig dag - vilket känns skönt. Lagom att jobba en dag och sedan vara ledig igen. Imorgon är det jobb igen men då har vi planeringsdag och det är ju inte så jobbigt.

Ser fram emot lördag när vi ska till Göteborg och titta på papper till inbjudningskorten. När vi förlovade oss skickade vi ut inbjudningskort till en bjudning för våra närmaste. Jag ska ta kort på det kort som jag har kvar så kan ni få se. Jag har tänkt att ha något som liknar det.

I övrigt har jag haft mailkontakt med vår blivande fotograf. Det känns jättebra med henne och jag tror att det kommer att bli bra kort. Hur lång tid innan träffade ni er fotograf för att gå igenom vilka typer av bilder ni ville ha? Hjälp mig!!
Kommentarer!
Postat av: Natalia

Hej!

Det är bäst att boka fotograf så tidigt som möjligt. De populära brukar snabbt bli bokade.

Just nu har vi erbjudande till hösten-vintern 2011: halva priset på en heldagsfotografering. Vi har tider kvar. Besök gärna vår hemsida www.jnsvision.net

Om du är intresserad så skicka gärna ett mail.

/Natalia

Kommenterat - 2011-01-25 / 18:33:06  | URL - http://www.jnsvision.net
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: