Lite inbjudningskortsfix

2011-01-24 / 19:39:57
Igår kväll blev jag helt plötsligt väldigt sugen på att börja fila på inbjudningskorten. Och börjat fila kan man säga att jag har gjort men jag har många idéer i huvudet. Framsidan som visas nedan ska bestå av "Välkommen"-text och ett kort på Karl och mig och på baksidan ska all information finnas.

Jag har valt ett kort med vit bakgrund på ena sidan och silvrig på den andra. För att smycka ytterligare ska vi ha rosa blommor som är i den färgen som går som en röd tråd genom hela bröllopet. Jag måste bestämma mig för denna färg väldigt snart. Det ska även knytas ett band runt kortet med en rosett på framsidan.

Jag tror att det kommer att bli riktigt snyggt. Jag vill att det ska vara enkelt men ändå fint och det tror jag att det kommer att bli. All text kommer att skrivas på datorn med snygga typsnitt och skrivas ut på silvrigt glansigt papper för framsidan och vitt glansigt papper för baksidan. Någon gång den närmaste tiden får vi åka till storstaden fr att införskaffa det.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: