Besöket i bröllopsbutiken

2011-01-23 / 10:50:06
Att prova brudklänning igår var underbart roligt. Det kändes på riktigt - vi ska verkligen gifta oss!!! Karl provade först och han var snygg i allt han provade men jag tror att vi har hittat det vi söker och det kommer att bli så snyggt. Han passar verkligen i den typen av kläder så han borde ha det oftare!!

Sedan var det min tur. Jag vill ha en klänning som är ganska så enkelt men jag vill fortfarande att det ska "hända" något. Jag vill inte ha för mycket "krimskrams" men samtidigt inte helt slät. Vi får helt enkelt se var det slutar någonstans.

Till helgen ska vi åka till en annan butik - man måste ju ha något att jämföra med. Priset på klänningen som jag tyckte om var iaf bra - betydligt billigare än vad jag trodde.
Kommentarer!
Postat av: Therese

Va roligt att prova klänningar! Det gjorde aldrig jag... jag hittade en klänning på nätet jag ville ha och körde på magkänslan ;) Det där med efternamn trodde jag inte heller att man skulle skicka in i förväg men när jag tittade på blanketten så tolkade jag det som att den senast skulle skickas in dagarna innan bröllopet annars kunde det "bli jobbigare" att få igenom.. men vad vet jag ;)

Kommenterat - 2011-01-23 / 17:12:06  | URL - http://berseus.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: